Thursday, April 21, 2011

pejam celik pejam celik

salam kawan kawan..
sekarang dah week 5. and we only have 2 weeks to finish our short sem. yes, masa sangat pantas berjalan. ops, i think dia xjalan lagi.dia lari lari anak..sebab tu laju+cepat..kekekeke...


next week, dah speaking test. pastu next week lagi dah start final..OMG, sat ja kan..patot pon pejam celik pejam celik aku dah tua..hahaha,,dah umur 19 tahun 3 bulan.errr, nmpaknya lari topik di situ..


korang korang, saya rindukan anda anda semua. i mean dormmate DG9 session 2010/11 sem 1 n 2..dorm kitorang yang baru ni xsama ngan dorm kita kat bawah sana. i really miss you guys! please come back here cepat2. miss them damn much! huh


awak awak,saya kat putrajaya sekarang. mama abah saya datang kl...! hoorey hoorey.. lompat tinggik tinggik! serius best sebab mama abah xpenah mai tempat blajar saya. tapi xbesnya, sekarang ni i'm having problem with my sis! biase leeer, nama pon adik beradik kan..gado gado kecik jew..ala,tarik rambut je pon,paling kurang duapuloh helai rambut terkuar..kikiki,saya tipu!

kome kome, kezen saya nama dia kakyong, dia nak bersalin dah..bes tak bes tak??? lompat tinggik tinggik lagik! saya akan dapat anak sedara lagik satu. doakan la kezen saya selamat deliver baby ok! terima kasih.. :)

saya dah xtahu nak post apa apa..sebab saya tengok takde orang post apa apa kat sini thats why saya tulis jgk..hihihi..ok la,selamat malam suma. take care

thanks for reading this entry!

No comments: